Hejdå på ett tag

Har nu vart hos Maggan å haft en hejdå-kväll, vissa ser man snart, vissa lär dröja ett bra tag. Men Tina ska jag allt hinna se en gång till tjockis, måste ju få känna en spark innan lilla minin kommer ut =D
Maggan hade självklart kladdkaka till efterrätt, smaskelismask. Sen blev det till ett stort kramkalas följt av en lång promenad med Maggen. Helst av allt skulle jag vilja packa ner dem i min resväska och ta med dem upp!! Att man aldrig kan va nöjd, hehe...
Nu värker min fot såklart, hoppas på Karlstads utbud av sjukvård nu, för här vill de ju blankt inte ha en, suck!! Bara att bita ihop, ser fram emot två veckor utan smärta, vet ju av gammal vana att nollningen dämpar den ;)
Nu ska Bobben sova, imorrn blir det ett sista ryck med packningen och vem vet, kanske en tur till stallet m Frida... måste ju se hur en häst som heter Torsten ser ut...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0