Imorron gäller det!!

Teambuildingen igår startade lite segt men blev bara bättre och bättre. Efter en liten tupplur (TACK MALIN!!) var jag i toppform inför kvällen/natten! Boule rockar fett, vad annat finns där att säga?!! Sing StarS är vi allihopa, allihopa, allihopa...
Efter mycket sång och dans och glada återseenden så avslutades kvällen med en efterlängtad pizza hos Elin, varpå alla sussade gott lite huller om buller =)
Väl på hemgång hittade jag inte min cykel =( Ska leta lite imorrn, annars blir jag ledsen i ögat!!

Idag har äntligen blivit en efterlängtad hemmadag, den första sen jag kom upp... Sov till 1345(!!) sen blev det tvättat å städat och plockat å allt på en och samma gång. NÖJD! =D

Imorrn ÄNTLIGEN är det dags för våra atleters inträde i gruppen; NOLLORNA! Nu jäklar ska vi visa de andra hur man spelar Boule! =P Imorrn...

Dags för lite mer plock och njuta av sista dagens ledighet på lääänge! PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0