Suddig

Sitter här och kisar för att försöka urskilja vad det står på datorn.. hehe, lär väl märkas hur gött jag stavar ;P Idag har hela dan susat förbi och jag fattar inte vart den tog vägen riktigt. Fått reda på att Anton skippar nollningen, snööft!! Men men, får jag väl visa all by my self vad lilla VBG går för! Sen missade jag Sara idag igen så nu lär vi väl inte ses på ett bra tag, å Zäde har jag inte heller sagt hejsvejs till... så bäst hon kommer upp istället då!! ;)
Imorrn ska jag upp tidigt, blir till att köra mamma till jobbet vid sex, kommer skrämma slag på de jag möter, fräsch som jag e på morran. Sen ska jag hem å skyffla in grejerna och mig själv i bilen, krama om alla småttingar och dundra iväg till Volvo Aero igen och hämta mamma. SEN bär det av till Karlstad!! Äntligen! En svängom IKEA (för nu har jag "fönstershoppat" tillräckligt) och så får jag hoppas på det bästa... hmm.. undrar vad jag har skrivit hittills nudå :S *kisar*

Jag och mamma hade ett fasligt sjå förut att hitta våran hund, fick gå ut m ficklampan i trädgården och leta.. till sist hittade vi den stackarn i garaget, vad hon nu hade där att göra men instäng var hon i alla fall... slutet gott, allting gott och nu sussar hon sött precis som jag tänkte göra alldeles alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0