Svamp

Grattis världen! Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått tummen ur och fixat en blogg.

Packat lite smått idag inför hemflytten. Tror aldrig jag börjat packa så här tidigt förut, annars brukar jag vänta in i det sista långt in på natten men nu är jag flera dagar i förväg... usch, så här kan jag ju inte ha det, nej skärpning på mig nu och lägg ner allt vad packning heter några dar!! Kan knappt vänta på att få komma upp igen, varför bestämde jag mig för att åka så sent tro? Här i Vänersborg finns ju ändå inget att göra och lägenheten i Karlstad lockar sååå himla mycket!! Svårt så svårt det är att flytta hem när man är van att bo själv, nästa sommar måste jag fixa en bättre lösning, klättrar på väggarna som det är nu.
Men så kom jag just på en av anledningarna till att stanna kvar nån dag extra här i Lilla Paris... Min alldeles bästaste Sara kom ju hem idag =) Så imorrn är det vi som gör vår 3-ggr-om-året-reunion. Ses alldeles ALLDELES för sällan! Hehe, kom och tänka på den gamla goda tiden när jag och Sara gjorde en inspelning om svamp i underlivet... nästan så man skulle ta och lägga upp den här. Och på tal om svamp så finns det knappt ens ett blåbär i skogen, å älgar hitta vi inga heller... nä det enda vi hitta i skogen idag var en massa tjurar... och skadeglad som jag är så stod jag dubbelvikt av skratt när min lillasyster på 11 år stortjöt efter att ha tagit ett rejält tag om elstängslet, HAHAHA!

Nä, ladda inför ett bra inlägg imorrn istället, det här blev mest hejkon-bacon, vad mer kan man begära av en trött Bob klockan ett på natten?!

Gonatt!

Hopp i säng nu och ladda batterierna för här ska bannemig skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0