Försmak av julen

eller nåt.. hehe, skulle ju iaf redogöra lite för helgens bravader ;P KANONERS!

fredagen då... blev tänkt som hemmafest hos Martin och Hassan med julklappsutdelning och annat skoj. Väldigt lyckat, kul att sitta å tjöta (och dricka såklart ;)) i goda vänners lag... kul att träffa Tompa igen också =)
så kom då tomten med sina paket... och malin fick nog det hårdaste av dem alla ;P


tänt vare här!

Och ooops, så hamnade vi visst på ankan mot slutet av kvällen men shiiit vilken kväll sen ;) Hihi

Lördagen sen gick i Rumptömningens tecken. Först bjöds det på en smaskig middag i bästa sällskapet. Malin, Linnéa, Anna och jag, och Nicke som sprang fram och tillbaka mellan oss och Rumpan.
Det blev lekar å mkt tjat, riktigt skoj! Sen studsade vi iväg till Rumpan. Jag och Malin hade gett os fasiken på att vi hade VIP (för det hade ju Nicke sagt...) så vi gick förbi kön, klättrade över nåt och gick in ;) Varför stå ute och frysa liksom.
De hade goda pepparkakor därinne... och julgranspyntet hamnade visst på mig *ooops* hehe. Tomten fick sig ett nyp och sedan kom även tomtemor Malin och hälsade på.
När vi till sist skulle därifrån hittade jag en kille som tydligen tyckte min jacka va riktigt go, för han tänkte visst låna den lite ;) men tji fick han =P

Sen hamnade jag i snöbrottning med Viktor... men jag fick ge mig så han inte skulle bli ledsen ;) HAHA
Fick snackat lite på telefon med Peter också... och det var ju verkligen onte igår!! =D
Om vi bortser från det faktum att undertecknad råkade tappa bort Malins nycklar (som hittade hem igen) så måste jag säga att det var en av de bästa kvällarna den här terminen =D

... och nu fick jag ett sms också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0