Lördag!

Sitter vid mitt köksbord och har tagit mig en välförtjänt sovmorgon (IGEN!). Sovit otroligt dåligt inatt, trots att jag va helt slut efter kvällens städning och rena sängkläder... hehe, för att göra städningen lite roligare drog jag på mig mina pumps och en klänning, haha. Meeen trots detta sov jag inte gott, sprang hela morgonen och jagade efter min försvunne son som skulle till doktorn, tror jag va  bl.a. i Italien. Massa folk som sprang runt, knepigt...
La mig nog helt enkelt för tidigt igår, lampan släcktes 23... :S Olikt mig!!

Ikväll ska jag iaf inte va lika trött som de två föregående kvällarna!! I torsdags va det ju illa när jag redan vid tio höll på att somna i Elins soffa... jag som skulle ut satte mig istället på bussen hem, kul... NOT! ...och igår va inget bättre. Efter after worken trodde väl min kropp att klockan närmadre sig midnatt eller nåt. Jag förbjäd mig själv att lägga mig klockan SEX fastän jag så gärna hade velat krypa ner i mina varma sängkläder i höstrusket.

Jaja, fortfarande lika trött ska jag snart dra på mig träningskläderna och sticka till gymet..... Ska bara, ska bara.. mysa lite till först tror jag =)

Ikväll blir det röjj! =D Dååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0