Sikken dag...

Ja, dagen började med att jag missade både första och andra bussen så cykeln fick jag hoppa på in till stan. Väl framme i bussen upptäcker jag efter att ha rotat igenom hela väskan att jag glömt plånboken hemma på byrån. Så jag gjorde mig än mindre än vad jag redan är och sa till busschauffören att jag glömt mina pengar... och då sa hon den snälla snälla busschauffören att det gick bra ändå =) Tack och tusen och åter tusen tack sa jag! (Ibland har man allt tur i oturen!)

... eller dagen började ju faktiskt med att jag efter frukost (kaffet med en självmordsbenägen fluga i som vanligt) skulle göra litte sallad till lunchlådan, så hej å hå så skulle d i gurka men istället för att dela gurkan så delade jag halva tummetoppen! IKEAs knivar är ju inget att klaga på iaf!! Vassa som faan!...

Ja, väl i skolan ändå så gick d la ganska bra förutom att dagen har varit låååång som seg, mkt seg! Nu sitter jag hemma vid mitt köksbord igen och försöker få ork att gå till bussen som tar mig till gymmet... men först ska jag nog packa lite inför hemresan imorrn kväll =) Ska bli ganska skönt att komma hem, mkt att sysselsätta mig med så d ska bli nice =)

Måste bara säga att min nya kaffebryggare är super! =D OCH termos nr2 funkar också finemang!! =) ... i övrigt är jag numera en mycket fattig student!

Kommentarer
Postat av: Bästisen

Tycker det är förskräckligt att jag inte såg till att vara hemma när ni var är :( Förlåt

2008-10-13 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0