Vänersborg

Sitter hemma i mitt kök i Vbg, allt känns precis som när jag lämnade stället, förutom att det är höst ute nu, inte minst i trädgården. Nu ringde det här också... Valle som varit på tårt-jakt i 2 h nu... lillebror fyller år ser ni, tvåsifffrigt!
Ska snart ut med Kanel, men drar ut på det lite framför datorn först, går ju inte direkt någon nöd på den lilla vovsingen ;) Hon ligger väl ute och "vaktar" trädgården på sitt egna lilla vis... ZZzZZZzzzzZzzz...
Idag blir det då kalas som sagt, igår var det också kalas. Att alla ska fylla år samtidigt. Gottigt =P
.
.
.
Får väl ta å dra ut med lilla vovsingen nu då, två små haltande brunetter ute på vandring, det är fina grejer d.. ;) I den takten hinner man spana på allt och lite till, hihi. Bara att ta på mig min snyggaste outfit och gå ut, ingen som känner mig här ändå. Nu ville visst mamma med också, så bäst att rappa på... =)

So long, gummiballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0