ÄNTLIGEN!!

ok... wooow!! har vart på gymet idag, säsongspremiär =D Gott-gotti-gott-gott! Kollde datumet för sista träningen... 4/6(!!) Fatta att det var 3½ månader sen!!! URK, inte konstigt jag känner mig slapp! Men nu är det bara att köra på =) så imorrn blir d en runda innan skolan och förhoppningsvis en sväng på lördag också. kändes så grymmt skönt i huvudet efter träningen, riktigt lyckorus =)
Nog om detta... =P

till NOLLEPHESTEN! ... vad är väl en bal på slottet liksom, helt fucking jävla underbar!!
någon viss person var sådär skönt lagom förfriskad  =) så vad som sades gick väl in genom ena örat och ut genom det andra... men en grymt kul kväll hade jag iaf =D underbart kul! =D mina dater var kanon, allt va toppen, aaah jag hade en skitbra kväll kort och gott! fötterna gör fortfarande ont men det är smällar man får ta. Sen när jag kom t torget och skulle ha min cykel för att trampa hemåt hittade jag inte mina nycklar... urk tänkte jag, vill inte gå hem i högklackat!! :S så hem till elin traskade jag med skorna i näven för att hämta en extranyckel hem och ett par PLATTA, sköna skor. Väl där vände jag ut och in på väskan och där låg mina kära nycklar =) visste väl att jag inte kunde ha tappat bort dem ;)
... så hem traskade bob och resten lämnar vi åt minnet...

nu ska jag se klart på idol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0