fantastic

haft fantastic-fika idag hos bobban bo. god chokladkaka tyckte jag, hoppas den uppsakattades av resten av de fantastiska 5 (och de i malins korridor som fick alla left-overs). haft en lyckad dag i skolan idag... typ noll arbete gjort, bara spanat på folk. kan ju se det som lyckat om spana på folk var det jag tänkt få ut av denna dagen, och det var det ju ;P ska tillbaka imorrn och spana lite till ;) hehe... får ju gjort lite skolarbete samtidigt också, sådär lagom mkt ;D
sitter å undrar vart alla bra tv-program tagit vägen..? orkar ju inte göra nåt annat än ligga i soffan så det blir ju att datorn är i högsta hugg! plågar andra med mitt bloggande, men man behöver ju inte läsa om man inte vill ;P
på torsdag bär det av till stockholm iaf, ska bli najjs... lär ju behöva packa imorrn, d e jobbigare, vad fasen ska jag ha med mig??! urk, har väldigt svårt för att planera fler än en dag framåt... lever i nuet, inte nästa vecka! jaja... =) annars är allt bra i mitt lilla universum. haft en toppenhelg å allt har verkligen vart kanon =) hoppas hela hösten fortsätter så här!! då blir jag glad =D ahh.. allt ska bli sååå bra, kanoners!!! lalalaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0