Om inte...

Om inte... 

  • vi hade flyttat så hade jag inte haft min världens bästa vän
  • jag hade haft min mamma hade nog hela jag varit en annan person... TACK!
  • vissa varit för "coola" för att vilja umgås med mig under min uppväxt hade jag inte haft världens bästa vänner
  • jag haft världens bästa vänner hade jag inte vetat vad livet var värt att leva för
  • jag vågat släppa någon in på livet hade jag aldrig kunnat bli riktigt sårad
  • svåra saker hänt hade jag inte lärt mig uppskatta det jag har
  • jag lärt mig älska mig själv skulle jag aldrig funnit mig själv
  • jag vetat att vissa läser detta hade det kommit något smaskigt här...
  • jag skulle tro på det goda i människan skulle jag då
  • jag hade säsongat i Sälen så hade jag varit färdigutbildad nu
  • Sara hade flyttat till Karlstad så hade jag aldrig flyttat efter
  • jag hade flyttat till Karlstad så hade jag aldrig träffat alla underbara människor här
  • jag hade tappat orken efter andra raden hade detta kunnat bli nåt bra
  • det hade varit en så snygg kille på tv nu så hade jag ändå skrivit några rader till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0