Sara och jag

Sitter i min soffa med Saras party-feets på min vänsterarm, hoppas inte de luktar alltför blä ;P Kikar på Idol-repriser och är allmänt sega från gårkvällen. Riktigt kul kväll må jag säga, blev förfest hos Larsa med massa kul folk och sen hamnade vi på partybussen till Blue Moon där vi hade hade mer än grymt! Tror vi ägde hela dansgolvet... eller?!! =P
Ja, det var en riktigt riktigt lyckad kväll =D Goda drinkar hade de också, namnam!
Fast goda drinkar hade vi ju blivit bortskämda med under kvällen när vi var At Bob's och blev serverade diverse smaskigheter...
Efterfest blev det likaså på samma goa ställe med toast och annat mums.
Imorse fick vi riktig hotelfrukost med färskpressad juice, kaffe, U name it ;) Hihi

Orkar inte riktigt dra igenom helgen idag, så blev en matpresentation ist... en annan dag kommer helgen, förhoppningsvis en bild eller två också, ska ha lite quality-time med Sara nu, dum vore jag om jag kastade bort tiden mes att sittta framför datorn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0