blod, svett och... nej, inga tårar!

har precis vart ute på jogging/promenadrunda. svettigt men gött gött! =) fast bara nu i efterhand, för d vart d inte så skoj, är ju lite av ett psykiskt moment att ge sig ut. glömde självklart en del av det jag skulle handla föörut så tog en runda t affären igen när jag ändå var igång. nu är mina vader stela som pinnar och jag är tveksam på om jag kommer kunna gå normalt imorrn :S
när jag kom hem skulle jag, klumpeduns-bob, diska. självklart lyckades jag skära mig i mingret så nu får jag låta det läka innan jag kan fortsätta... så imorrn får det bli då, för lär ju inte orka sen ;P varför ska de små jäkla såren göra så förbaskat ont för?!? hehe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0