He made my day

Sprang på min granne i trappen igår... hans enda kommentar var "jag har jättefin granne"... Jag sken upp som en sol =D Inte varje dag man får en sån kommentar av någon man bara träffat på som hastigast en gång tidigare. Han gjorde verkligen min dag! =)

Nåvars...
Idag har vart en riktigt härlig dag också, ingenting ska få förstöra den för mig!! Började med att skriva tenta... den gick nog bra. Sen blev det shopping på stan med Malin. Jag menar, varför ska man ha pengar som ligger och skräpar på kontot för ;P Blev en god lunch också!
SEN kom jag precis hem, tagit mig en kopp kaffe och lite käk och loggade av en slump in på studentportalen... KLARADE ORG/REDOV.-TENTAN!! =D jippieee!! Nu är jag riktigt nöjd med denna dag! Ska ta och testa mina fynd nu, sen ska jag ut å jogga tror jag =)

Puss puss snusk... Hade grodan en bror förresten Sara?! ;D Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0