my babe's in town

som alltid haft en kanondag med min no1

...men vi ska ta det från början...

vaknade innan klockan, laddade upp bilder å bloggade samtidigt som Sara ringde och sa att hon snart va i Mellerud... kuuul liksom, är ju drömstället här i världen. På väg uppåt landet var hon, destination Sälen närmare bestämt. Meeen först så hade Sara något mycket viktigt att göra; hälsa på sin favorit-Bob ;D

Blev en promenad till Pekås å handla middagskäk i väntan på rallykalle. När jag kom hem fick jag mig en trevlig överraskning för då va gumman redan framme =D Jisses vad jag blev glad! Haft en toppendag med massa bla bla bla och fotarbete. Blev en tur hem till Anna, med en kopp kaffe och lite skvaller, sen vidare in mot stan och som vanligt när Sara är med inköp, denna gång i form av solglajjer. Sen hem å laga mat och seeen..;
MARIEBERGSSKOGEN! Perfekt för småbarn som oss ;D Hälsade på ALLA djuren å klappade lite, sen tog vi en tur inne i det lilla huset, fast de skulle visst stänga så vi hann inte leka färdigt... får bli resten av naturfilmen en annan dag ;P
Tipspromenaden var lite svår och Saras telefon var alldeles tokig, men trevligt att få sällskap av Malin och Linda på videosamtal, totally unexpected.
Kaffet hann vi med också innan vi fick skynda oss hem igen för Sara skulle ju faktiskt vidare mot nordligare breddgrader. Hann inte medgungan denna gång, får bli nästa gång du going =)

Haft en kanooondag som sagt!! =D Som alltid med dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0