bang

hehe

huvudvärk är inget skoj! jag ska nog snart lägga mig... gick ifrån skolan förut vid 3 för d gick inte mer, å då hade jag inte gjort många knop den sista timmen. är kallt här också. ute snöar det. man ska inte klaga över snön men vart är våren egentligen?!?

var och pratade med utbytestanten förut lite... svår att prata med! får se om det blir nåt och i så fall vad och vart... svårt, vill inte hoppas på nåt och svårt att ställa in sig på saker och ting då, realisera dem. men men... får tänka över det inatt ;)
kommer bli mkt att fixa med isf... kan det ju vara värt =)

jag som skulle träna idag... får bli imorgon istället!! pump ;D skoj. sen ska jag hänga tvätten och göra allt annat jag skulle gjort idag som jag inte orkat med för att jag varit på soffan sen jag kom hem.

få se vad som händer alla kommande helger nu också. planering planering, massa massa... när ska man egentligen ha tid för sig själv tro?! ;) haha
ska iaf försöka trycka in en tid hos frissan snart ;D

puss puss å lite snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0