gym, grym...

jaaag älskar att äntligen ha kommit igång med träningen igen. får mig att glömma att jag faktiskt suttit i skolan i över tolv timmar idag! ... mår iaf lite bättre ;D kontaktmanna börjar ordna upp sig verkar det som och både peter och ulrik får agera danslärare på lördagens hemliga aktivitet =) ska bli kul att träffa gubbarna igen!
inte mkt skoj att skriva här annars... händer ju inte så mkt när man sitter med näsan i koncernbokslut hela dagarna. har iaf lämnat in min ganska försenade ansökan nu. får se vad det blir av den ;)

nån som vill g¨å på bio nån dag förresten?

imorrn är det semledan... se inte ut som att det blir nån semla för min del dock... får nog gott vänta tills på onsdag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0