hum hum

funderar och funderar men kommer liksom inte riktigt fram till någontíng...

sitter och målar naglarna i brist på roligare sysselsättning... och för att ha en ursäkt att inte bädda sängen. blir lite mer diskret rosa än sist.

i övrigt så har jag vart duktig och tvättat idag. inte tvättat sen åre så det blev hela 6 maskiner! =) nöjd e jag! vart å lämnat tillbaka en tröja också... en för många blå kände jag att det blev för plånboken. varför växer inte pengar på träd?!?

köpte ett par så söta skor för ett tag sen förresten, de kommer du gilla sara ;D ...undrar fortfarande vad planerna blir för sommaren... hösten är oviss, just nu ett stort fett frågetecken.

undrar om snuvan vill försvinna snart? jag vill träna... borta eller ej, på onsdag ska jag klämma mig ner i träningskläderna igen!! ;) hehehe

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja sommaren är ett frågetecken men de kommer å lösa sig, känner att en brilljant idé är påväg till oss. Då säger de bara klick och vi förstår vilken ultimat perfektion de är :D

Va är de för skor du köpt??? Nyfiken. Själv väntar jag på mina nyinköpta skidor.

Å träningen satsar jag förtillfärllet allt på...de andra är ute och roar sig men sara säger nej och ska krypa till kojs istället. Kommer man orkar...vet inte rikitgt vad ja gett mig in på :S

Haha, ha de gott min vän.

Den som väntar på nåe gott kommer bli glad snart :P // Sara

2009-02-17 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0