premiärtränat! =)

idag har jag vart med malin och gjort årets första träning!! =) första på 2 månader... ;)

oki.. så det var ett tag sen jag skrev sist och massa som hänt därefter, en jäkla massa!

åre var ju en grej.. riktigt skönt att komma härifrån ett tag. bussresorna gick ju otroligt smärtfritt också måste jag säga, likaså skidåkningen =P var ju kul t.o.m. hehe. orkar inte med några utlägg här... what happens in Åre stays in Åre och var man inte med så.. ja, too bad.

såg changeling igår.. ojoj, alla känslor bubbla upp på samma gång! riktigt bra film

idag vart d en tur på stan m viktor. det viktigaste hittade vi ju trots allt ;) ... och på torsdag har jag en date med peter ;P haha, ska bli nice med lite frisk luft

hare göttans tills jag har nåt vettigt att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0