countdown

jobbat 3 dagar nu på NÄL. trivs görbra så det ska väl gå det här =) 20 dagar kvar och jag räknar fram ledigheten. ska bli skönt m 3 veckor därefter innan verkligheten griper tag i mig när jag sitter där i en flygstol på väg till ett land eller två jag aldrig tidigare sett. spännande, lite läskigt men framförallt så jävla ball! askul!! =D

var nere i thn (fallens)  igår med mina kära vänner. sara har kommit hem nu också så jag är glad :) träffade på en hel del folk på stan på de få timmar jag var där, bl.a. jonas och daniel. najjs najjs!

idag får vi se vad som händer och ikväll blir det FEST!! =D

har träningsvärk efter mina cykelturer... borde börja sträcka ut mig lite efteråt kanske... otränad?! men nä, haha, det kan jag ju inte va;
citat lillebror samuel: - vilka stora ben du har belinda, du får sluta styrketräna dem så mycket på gymet! söt han är! han mildrade det ju iaf med att säga att det var mina muskler... själv har jag en helt annan teori men den ska vi hålla tyst om ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Samuel vet vad en kvinna vill höra ;)

2009-07-18 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0