inatt jag drömde

badade i det turkosa havsvattnet omgiven av mina goa karlstadsvänner som bodde på en liten husbåt vid klippkanten, såg en liiiten pluttig brännmanet men den var snart borta i dimman... blev nästan stucken av en mygga men den stack när jag försökte dränka den. där fanns ett urverk och skyskrapor, en konstig gammal gubbe och som vanligt nån som jagade efter mig.

det är väl konstigt...

ska försöka tänka lite mindre på det förgångna och fokusera på nuet och framtiden. Kanada kommer bli lajbans! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att se dig och Malin, verkligen otippat! Jobbade då men annars hade jag stannat och pratat lite. Synd att det var så dåligt väder i lördags men vi får ta igen det en annan dag :)

2009-07-15 @ 23:31:48
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0