mot södern

snart åker jag, mamma och frida neråt landet, närmare bestämt till farmor ingrid i halmstad. ska bli kul med en liten tripp och framför allt kul att träffa farmor för det var då rakt inte igår. har nog faktiskt inte setts på ett helt år nu =/ usch vad alldeles för länge det gått..! tiden går så fort

först ska jag göra klart min dag här på sjukhuset, en halvtimme lär det väl dröja till innan de kommer och hämtar upp mig. ska försöka lösa klart ett korsord (eller kanske ska satsa på att läsa klart tidningen ist) ;)

synd jag inte fick träffat sara den här helgen =( men nästa år då, för till kanada lär du väl aldrig ta dig saris. fast man kan ju alltid hoppas

fyyy! vad jag är avis på fia, rickard, matte och emelie som ska på U2! FUSK!!! kanske kan få eventuellt se melody club iaf, alltid nåt... eller så blir d en fika ist ;P

ciao och so long!

Kommentarer
Postat av: Zäde

drar du iväg när det händer något i vänersborg för en gång skull?;)

2009-07-31 @ 19:01:46
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0