sommar och sol

nu har sommarn kommit till stan =) solen skiner. somnade och vaknade dessvärre med huvudvärk idag så har vart en ganska seg dag, men väl tillbringad lite lagom i solen. mamma säger precis att hon hittat sitt gäddhäng, haha.

ikväll har vi vart på sanden och kollat på e-type. såg en hel ddel bekanta ansikten på stan också och även lille charmtrollet casper. fick lite kräks på mig också, inte precis mamma upp i dagen på den fronten inte ;)
det är ju seglarvecka här denna vecka med jsm så är en del aktiviteter på g i stan. ligger två coola båtar i hamnen, ett vikingaskepp och nåt annat gammalt fartyg. roliga namn hade de också =) synd jag inte fick nårra bilder på dem, däremot höll jag nätt och jämt styr på bilen igår när jag skulle kika på dem från bron.

imorrn ska d bli mer slapp och sol.. en tur till sanden och skräckland med linn och sen lite träning med mamma... ska prova på wellness-boll på quality.

so long, gasballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0