vad tråkig jag känner mig...

... som inte har skrivit här på gööörlänge!! *brrrp* gick visst ner lite för mkt kvällsmat idag (snattade på matlådan =P)

sååå.. what's new?! kommer inte ihåg när/vad jag skrev sist men vädret har varit växlande iaf... måste uppdatera mig sj om min blogg ***läser***
klar! aha, so back in the game. ser att jag glömt säga att wikner var här och hälsade på i helgen =) kulkulkul! goegubben! vart sol sol sol utanför malins hus.. och skruven a.k.a. tobbe och älsklingen var också med.
igår då var mange här och hälsade på. kul för det var längesen sist! han åkte vidare till oslo imorse. ska det dröja 2 år till innan nästa gång vi ses tro?!

tentaplugget går bajs och jag ser fram emot en härlig tentavecka i augusti ;D *host host*

nu ska jag se klart NCIS och filosofera lite om Kanada =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0