5 h...

ser att det var fem timamr sen mitt senaste inlägg... och inte har man fått mkt mer gjort för det. vart å handlat iaf så nu har jag suttit här å käkat naturgodis och undrar när jag ska ha tid för mig själv nästa gång (läs; när jag inte är bakis å skakis).

haft en kul helg iaf, med sittning på lördagen, temat "ursäkta, har jag kommit fel?!" Jag hade tydligen det, för det fanns då ingen dusch inne på nöjes, så jag fick glatt köra duschdansen ist, i min rosa handduk. lyssnade till alex schulmans råd i helgen också... "ut och sup med er och knyt kontakter"... nåt i den stilen ;) ajjemen sa vi =P

igår va d så bankett med 3-rätters på claessons. namnamnam... inte för att rödvinet va speciellt gott men resten var riktigt lyckat ;) och dansen fortsatte borta på red room tills man va så trött att världen snurrade. blev ändå 3½ timamr sömn inatt innan man skulle upp och iväg till skolan igen och servera frukost till alla de små styrelseliven ;)

nu är jag så trött sååå. inte orkat lägga mig än, men hör inte viktor av sig snart så är det just det jag kommer göra!

puss och kram, kex & banan!
//Bob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0