magkrasch

i likhet med börsen så vill inte min mage mer just nu. hoppas d blir bättre imorrn, annars kommer det bli lååånga 3 timmar tentaskrivning..!

sitter å halvslöpluggar.. annat var d när man va yngre, då pluggades det massa massa... men då hade jag ju ett mål... jag behöver en morot!

tänkte snart dra mig in till stan och joina mina vänner. vi ska tjuvstarta shoppinghelgen redan idag. va tydligen extraöppet eller nåt sånt. perfekt! ;D kanske skulle ta å införskaffa lite av sakerna på min lista då.. å nåt mer kanske. behöver en pärm, himla kul...

solens strålar kämpar verkligen för att ta sig in genom mina skitiga fönsterrutor. inte blivit tvättade på alltför länge! men är vädret till belåtenhet på lördag så ska de allt bli skinande rena =D

nu får jag ila iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0