det är inte bättre än.. mememeeenmen

har inte orkat med mkt idag, är så tråkigt att plugga teori. får ta ett ryck imorrn ist, då måste jag ju ändå stanna kvar i skolan.
ska försöka ta mig till gymet först.. slarvat som faan med det nu... inte bra belinda! men va ute å jogga lite i min ensamhet förut i alla fall. jukeboxen i huvudet rullade på. bra det, för annan musik fanns ju inte att få tag i :/ lite kallt för min smak ute måste jag säga, så jag fuskade lite :P hemmaträning inomhus fick det bli det sista ist!
fått röjt upp lite hemma idag också inför storstädningen på lördag. precis fixat iordning matlådor för en vecka också =) kan jag behöva i allt tentapluggandes. kommer man gått in i väggen innan de här veckorna är slut tro?! bergis bokstavligt talat iaf om jag känner klump-ass bob rätt ;P

ska slösurfa lite nu innan lost börjar... kanske äta upp den sista glassen också... namnamnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0