suddigt

mina linser ska bytas imorrn ser jag *dålig utsikt*

så blev det då ingen skola idag... satt hemma å försökte plugga men se hur det gick. skinande rena blev många saker i min lägenhet idag och en bh luktar extra gott nu ;P nä, plugga hemma funkar aldrig, men mådde inget bra idag, får skylla på det.

"lija cindy fråga stig, han vet ajjt!" haha, ICA-reklamen är förjävla bra =)

vart in på systemet idag å bunkrat upp för helgen.. annars brukar det bli spontanshopping där,  så d alltid finns nåt i kylet, men nu vart d ingen öl i mitt lilla kylskåp och jag fick gott gå dit i ren och skär nöd, haha. kan ju inte va utan om tillfälle dyker upp ;) fick in på apoteket och frissan också, så nu har jag äntligen(!!) bokat klipptid, välbehövligt!!

nu när csn-pengarna trillat in på kontot tänkte jag få ta mig till stan på lördag och slita lite på plastkortet... tänkte mig
1. nya skor.. får nog ta conversen den här gången... de ska ju köpas, så varför inte nu ;) vita är ett som är säkert, men tvek över modellen än...
2. en kjol! in need
3. bh kanske? spets kanske? hmmm
4. grattiskort behöves...
5. ... nåt mer var det
6. denna punkt måste ju bara finnas med ;)

jaja.. kommer bli fattigt resten av månaden som vanligt ;P hehe. nu ska här snart sovas så jag orkar med sista pluggdagen innan den här tentan. sen blir det en ledig helg innan jag är back on track på måndag igen.

sov gott!! kraem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0