Tackfest

igår vart d livat på campus... dagen då vredet kom till stan ;) hehe... hemskt kul hade vi, blev lite slagsmål, många vurpor och en himla massa badande i sprit. wohoo
till rumpan kom man även denna tackfest och dansade i vredens sanna anda (men visst va vi lite goa ändå)

imorse flög jag och malin upp ur sängen ca 25 min innan föreläsningen m öhrlings drog igång 815. shittans vad vi inte va pigga, tur att de bjöd på frukost (kaffe!!) för vi hann ju knappt få med oss själva. hjärnan låg fortfarande kvar på malins turkosa kuddar och sussade sött...

efter skolan har jag inte gjort mycket för världen. tog tag i mig själv nånstans mitt på dan och lyckades på nåt märkligt sätt skura golvet(!!). sånt ska ju tydligen göras mer än 1 gång om året (why?!). men ja, nu är det gjort iaf. kommer väl snart somna gott här också i ångorna efter impregneringssprayen jag precis sprayade på mina skor. som om de kommer hålla sig torra i det här vädret..... har jag tur så lyckas jag väl komma runt hörnet på huset innan det börjar läcka in.

imorrn blir det ytterligare festligheter; teambuilding på rumpan. å på torsdag bär det av mot ankan. när ska man hinna sova egentligen?! hehe
OCH imorgon kommer biff och avalon hit!!! =D shippiyye
det ska bli kul å träffa dem igen =)

ska ta å sussa nu faktiskt, shit vad tidigt! imorrn blir d upp t skolan å case, usch fy å blä!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0