ballt

har lyckats göra slut påå ett HELT paket mjölk! vad är oddsen liksom...

haft en kanonhelg(!!) och det bästa är att den inte är slut än :D valborg var inte fel; frisbee, sol, mat, ÖÖÖL, allt i goda vänners lag, kan inte bli fel! fredan sen (alltså igår) tog jag bussen upp till campus. det var en sån där dag de släppt lös alla på permission från nuthousen... 3 random på bussen sen en precis utanför P8. gött, kom samtidigt som pizzabudet också, ibland har man det allt för bra =P efter pizzan la vi oss på fotbollsplanen och solade lite innan vi drog ner till anna på grillning och säsongens första kubbrunda =) me likie men blivit ringrosting känner jag. får ta igen det nästa gång! sen lekte vi dunkgömme.
kvällen avslutades med ett biobesök. WOLVERINE, kan man inte gilla den filmen?! hugh namnam är ju med ;)  sen kom jag hem och kikade lite mer X-men.

Ska strax iväg tilll skolan nu, hinner egentligen inte sitta här, men vafan... det är ju så fint väder ;) får belöna mig med grillning, öl och utgång sen jue!! =D=D

Puss och kram, kex & banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0