det enda som fattas är snö...

för idag har det både regnat, haglat och varit strålande solsken!

är hemma i vänersborg på en liten snabbvisit. imorrn blir det dop för casper men idag blir det inte mkt gjort alls...
har iaf lyckats ta mig ut på en promenad med kanel mellan regnskurarna =)
gott med mammas mat idag; revben, sås och potatis... sånt orkar jag ju aldrig laga själv =P fått ett extra par linser av min favoritmormor också så nu kommer jag kunna se terminen ut iaf ;D

borta bra men hemma bäst som det heter... men vilket borta och vilket hemma?! hmmm... riktigt sugen på kanada nu alltså! men det är ett tag kvar. den som väntar på nåt gott...

rocka förresten fett-struts förut på guitar hero! haha.. sen slutade det att fungera =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0