faaaakk!!!

fanfanfan, fattar inte varför varför varför jag inte kan få ha skadefria perioder (eller vad man nu ska kalla skiten för)... smärtfria perioder. blåmärken? fine!, skavsår? FINE!, ramla och slå mig som ibland händer... JAJA, det ska väl gå an då.. MEEEN!! inte okej att ha ont hela tiden någonstans utöver, det är inte kul! =(

antingen är det foten (som äntligen börjar bli bra hoppas jag...) eller så är det ryggen, eller så är det armen. nu är det benen som krånglar. jaja, jag vet jag vet, kanske inte var så smart med en tio min flrsiktig joggingtur. men kunde knappt gå hem efter den =( SUCK!! ska det vara så här hela sommarn så kommer jag bli deprimerad! en bob utan träning får humördippar på en dag. en vecka utan träning är värre än pms. BAJS!
lika bra att klaga på all skit i samma inlägg! ni ska veta vad jag uppskattar de tillfällen då det inte känns...

utöver detta så ska jag skriva tenta imorrn... kommer bli att plugga marknadsföring i sommar känner jag på mig =/

Kommentarer
Postat av: zäde

har du problem med ryggen o så?:(

2009-05-29 @ 10:01:07
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0