Jag är BÄST!

Vad jag är stolt över mig själv nu, ojojoj!! =D Hade fösta halvmilen gått lika fort som den sista så hade jag nog býtt karriär ;) nu blev det ju t.o.m. 1,1 mil!!! =D Wohoo... aldrig har jag sprungit så långt i ett streck förut (d.v.s. dryga 8,5 km för sen fick jag traska lite för att inte dö) och gissa om jag är stolt över mig själv. Hehe, när jag började jogga nu i vår orkade jag ju knappt runt första varvet i spåret kan jag ju så smått erkänna. Aldrig riktigt varit känd för min kondition och bara knata på i monotona rörelser. Men serni nu jäklar ska det gå! Med lite jävlar anamma och många långa samtal med mitt ego så. Kul för de andra i spåret som hör mig på håll när jag flåsar förbi, halvhögt snackandes i godan ro. =)

Nu blir det lite Boston Tea Party, tvätt och disk. Produktiv dag det här!


Campusfesten förresten, vad kan jag säga..; KANON! Var du inte där, synd för dig... Alla ni andra, TACK för en superdag! =D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig min lilla flicka!

2009-05-25 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0