läst i tidningen

Sitter och läser webtidningarna och ser att Carl Philip fyller 30 år idag, lika snygg som vanligt ;) Oj, kaffet var visst klart nu =P
Läser även om Norma,  kvinnan med världens största bröst. Wooow! Tål att ses på ;) Måste vara tungt och massa ivägen... tycker ju t.o.m. jag ibl. och då är jag ju plattaste pannkakan i jämförelse!!

Dagen i övrigt har varit toppen; haft redovisning som gick kanon, gjort en budget på 2 min. sen bar det av till gymet. Jag har ju lagt av mig en hel del så det blir hårdkörning nu framöver så mkt jag hinner!! Träffade på Viktor och co. på väg mot Sundsta... Vickan ska ju springa Vårruset ;P Synd att jag missar det men jag hoppas de skickarbilder sen *fniss*
Ikväll blir det middag/fest på Score m Kontaktmanna som en liten avslutning på alltihop =) Ska bli riktigt lajbans.

Imorrn sen blir det fest på Hästen och då vet man aldrig vart det slutar... ;) Men först frukost m Länsförsäkringar (tror jag...)

Till sist vill jag bara gratulera Malin som också nu är ANTAGEN TILL KANADA!!! =D Grattis gumman!

Nu är det FOR REAL!!! =D=D=D Grejjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0