rosa helikopter

varför fick jag den låten på hjärnan?!

idag har vart en seg dag, har inte gått många meter... men väl åkt buss till å från skolan iaf.
em/kväll har ägnats åt soffslappandes.. sovandes till madagaskar. synd, jag ville ju se hela i en följd för en gångs skull! men det var allt gott å få sova litegrann också =) druckit (hinkat!!) te också, att jag inte kissar på mig är ju ett under med allt d vätskedrivande... och x koppar kaffe på det ;)

imorrn blir det campusfest! =D synd att jag missade felix fest idag men jag hade ju himlans gott på soffan ist... får ta igen det imorrn. grymt sugen på grillad tjockkorv.. kan det fixas tro?! =P helst med nisses, felix å pågens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0