törnrosa

kommer ni ihåg törnrosa? det var alltför längesen jag såg på mitt välslita vhs-band som man var tvungen att spola en bit på mitten (jag visste precis var) för att det inte skulle fastna i videon. feerna var mina favoriter, speciellt den lilla blå =)
jag skulle vilja låna deras trollerispön några sekunder nu för att städa upp lite här hemma, precis som när de ska överraska törnrosa på hennes födelsedag!
... och visst får hon prinsen på slutet..!

aaah... såna filmer görs inte längre. vad underbart glad jag skulle bli om nån fixade filmvisning för mig nån dag med törnrosa, vhs-band och massa popcorn =P

Kommentarer
Postat av: Marie

jag gillade skönheten & Odjuret;)

2009-05-21 @ 16:41:48
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0