julkänsla

saknar julmyset man får när man går på stan såhär års. hoppas verkligen att de börjat pynta lite i chicago nästa vecka =) nästa tisdag ska i alla fall clark hall 6A få lite julstämning =)

sitter och kollar igenom mina vänners bloggar. kommer till och med på mig själv med att läsa min egen blogg.. ungefär som att bläddra i dagboken. bara det att jag lämnade min dagbok hemma i sverige, vilket jag kanske inte bör nämna här, så jag får taga vad jag hava.

förstår plötsligt denna twilight-hysteri som spred sig som en löpeld (bland alla de som hade nån att gå på bio med). själv såg jag den nu i dagarna och vilken känsla, aaah l'amour!

får bli lite mer surf nu innan jag tar tag i dagens plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0