Styrelsen 2010

Eftersom Julia klagar på att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag så får jag ursäkta mig så mycket och göra henne glad =)

Såg att jag inte uppdaterat bloggen sedan den 27:e vilket betyder att

1. Mannie har fyllt år
2. Jag har fyllt år (WIIIEE!!), haft en tenta, firat på Big Dick's
3. Jag och Manuel har haft födelsedagsfest (dubbel-WIEEE!)
4. Halloween har firats med dunder och brak!
5. Jag har haft en dags ledigt (med städning)
6. jag har fått ett chockbesked..; en tenta nästa vecka! Hela min värld rasade samman
7. Jag börjar bli dålig
8. Jag har haft en presentation idag
9. Jag har blivit vald till KarlEkons Styrelse 2010, Sexmästare - Klubb.
10. Malin ska vara min ordförande
11. Jag frågade Julia och hon sa ja ;) hehe

Nu ska jag fira med köttfärssås och leta lite lägenheter, plugga inför testet imorrn, försöka bli bättre m.m.

Kramar alla!
P.S. ibland när jag har tråkigt undrar jag om nån vill snacka med mig på skype... ;) *host* mamma *host* D.S.


Kommentarer
Postat av: Julia

2009-11-07 @ 14:38:21
URL: http://jullep
Postat av: Julia

Oj, vad hände där!



Ja va duktig du har varit nu å uppdaterat! ;)

Hitta ett bra ställe nu! :)

2009-11-07 @ 14:39:29
URL: http://jullep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0