underhåll

eftersom bloggen tydligen var nere fram tills nu så fick jag hitta på annat... suck vad svårt det var, annat än att skriva blogg?! tur att jag har en till;) http://bobochbarret.wordpress.com

inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut... eller imorse iaf. drömde att jag bar på en hund i ett hus i åre (och vilken snygg skidjacka jag hade!!) och så var det nån som bankade på dörrn och ville in, men jag orkade ju inte öppna, suck, kan folk inte hitta på nåt bättre?! så det fortsatte att banka och banka tills... *suck* så vaknade jag. men det fortsatte att banka... knepigt. men ding så gick det upp ett ljus. tråkigt belinda att du missade första lektionen för att du försov dig.. inte! försovmorgon!! hursomhelst så var det malin som så gärna ville ha sällskap till skolan. men jag prioriterade frukosten före matten och sannolikhetsläran för dagisbarn. så kan det gå när man har bättre för sig än att öppna en dörr.

idag betalade jag flygbiljetter och annat krafs och fick verkligheten som ett slag i ansiktet. nudlarnas år 2010!


Visst kan man väl sakna en sån här vacker sommardag i Vänersborg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0