väntar

sitter i köket med träsmak i baken och väntar på bättre tider... eller i alla fall att true blood ska ladda klart så jag hinner se det innan jag ska iväg till gymet.

visst är det konstigt att man så fort man inte behöver göra något just här och nu, inte heller gör det... jag har kommit in i nån sorts trött-trans. orkar inte, vill inte, skulle kunna sova bort hela dagen. hade jag vart lite effektiv en dag hade jag faktiskt också kunnat sova bort hela dagen med gott samvete.

kul att se "de ovana" nu när det börjar bli lite småkyligt och kortare dagar. obeskrivligt, de är så faschinerade stundvis. vet precis hur det känns ;)

snart måste jag börja läsa på inför styrelseuppdraget också, väntar bara på att lite information ska dimpa ner i lådan.

det laddar sakta idag, kanske blir ett kvällsgöra att se programmet ist.
förresten såg jag hancock igår, riktigt bra film. tumen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0