Sick and tired of this country today!

Gaaah, blaaa, usch och fy! Såna här dagar längtar jag bara hem!
Trött på att plugga avrenda jävla dag, trött på att aldrig helt känna att jag kan slappna av och bara göra precis vad jag vill! Vad trött jag blir på det hä stället då, för man kan ju inte direkt bara ta en sväng på stan heller. Ska det va så här? Längtar tills december och all skit är avklarad bara för att kunna slappna av. Eller slappna av och slappna av, nänä, för då måste vi ju fort som fasen packa oss härifrån, för inte vill de ha kvar en i boendet dagen efter man skrivit sin sista tenta. Blä, jag vill ju egentligen inte att tiden ska gå så fort. Jag vill bara kunna slappna av och njuta en dag, vara med mina vänner och känna att 'detta är varför jag är på utbyte här i Kanada'. För en sån här dag känner jag att jag mycket hellre suttit i Karlstad och pluggat. Plugga kan jag göra hemma. Jag vet att jag är här för att plugga men inte BARA för att plugga! OCH jag pluggar inte bara en eller två gånger så mycket här som hemma. SUCK!

Nu ska jag tvätta.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0