So sorry

Hejsan alla trogna läsare!

Sorry att jag inte uppdaterar bloggen så ofta, ska bli ändring på det nu!

Inte varit på topp idag... kanadensisk öl är inte bra, inte ens i ytterst små volymer! Hade tenta och presentation igår så tyckte det kunde firas med gänget på Big Dick's (kvarterskrogen). Det var trevligt i alla fall...

Ang. lägenhet.. om en/flera är på attt dela så skulle man kunna kolla upp nån i stan, jag är på!
Säg bara till mig =)

Nu ska jag kika på X-men eller True Blood (som jag fastnat för!!) men det sitter två turturuvor i soffan.. vet inte om jag vågar störa. Iofs kul att se för de har inte riktigt "hittat" varann än.. hehe. Men ger d en vecka till så klänger de nog mer på varann ska ni se ;) Hihi

Har förresten fått tillbaks 3 midterms nu som jag klarat allihopa =) Tro det eller ej men Produktionsekonomin är hittills mitt starkaste ämne..!

Puss och Kram, Kex och Banan (ätit 3-4 bananer idag)


Några av oss utbytesstudenter på Big Dick's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0