Det blir inte alltid som man tänkt sig

Men trist vore väl det. Dagen har inte riktigt gått som jag planerat och idag hade jag kanske önskat att det hade gått lite mer i min direction... Har bl.a. vart tre vändor till gymet idag, iofs var två planerade. Hade tänkt ta mig i kragen och börja gå på pass igen. Så step verkade ju ganska lagom, men icke, hade självklart glömt min sport-bh (och alla tjejer som har mer än A-kupa vet ju hur obekvämt det är att träna utan) så det var bara att traska hemåt igen. Fick bli ett tredje varv och yoga ist. Fick ju iaf dagens promenad ;)

Hade även tänkt att ta tag i en del pappersarbete men denna totalt oproduktiva dag har inte gett mycket. Fick iaf lagat mig några matlådor efter yogan, så helt kass var det inte. Plus en frukost i solen imorse, det var nog dagens höjdpunkt ;)

Imorrn blir det långdag. Enkätundersökning/experiment i skolan sen styrelsemöte följt av Vårstämma. Lååång dag, humöret och huvudet kommer vara på topp efteråt... eller inte. Men det är alltid kul att ha saker att göra, men finns annat som jag också skulle behöva fixa med imorrn.. onsdag kanske?!

Var ju förresten HotSpot i torsdags. Det var ganska nice, värd för IAESTE, ingen större rusch vid vår monter men vi fick leka en del iaf. Blev även ett par intressanta föreläsningar med Paolo Roberto och Laila Bagge (eller ska man säga Wahlgren nu kanske?!). Paolos var bäst, kanon. Fångade verkligen publiken varenda sekund genom hela föreläsningen. Jag var impressed! ;) Sen blev det bankett på kvällen och dans in på småtimmarna. Jocke slagga på soffan och hade sedan mage att klaga på att soffan var för mjuk.. whaat, sen när är inte det ett gott betyg ;)

För att spinna vidare på Laila så vajar Idol-flaggorna fortfarande utanför Nöjes. Gött att TV kommer ibland så de får städat upp lite där utanför, eller vad säger ni. När jag vaknade i söndags hörde jag folk som tjoade ända in genom fönsterspringan. De måste haft himla kul där i den feta kön.

Nu ska jag strax sussa så jag orkar med den långa morgondagen, nightie night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0