På uppdrag av Joakim

Bloggar tydligen för dåligt så det är bäst att uppdatera både denna blogg och KarlEkon-bloggen, allt för Jockes skull.
Har blivit en hel del träning nu, förutom idag då... styrelsemötet tog en himla lång tid och efter det började det spöregna så jag höll mig inomhus. I'll make it up to myself tomorrow ;)
Igår var jag på mitt livs första spinningpass... därav en öm bak idag. Absolut värt det!

Annars händer inte så mycket interesting i mitt liv... plugg-gym-plugg-gym-mat-mat-mat-...-***-error
...jo, håller ju på och lär mig om alkohol. Det är ganska så nice. Plus att man får se Ankan by day.

Nu är det bara en dag kvar innan jag får se mina älsklingar Sara, Elin och Freja igen!! =D Ska bli feeeetkul! Synd att inte Anneli kan vara med men vi får helt enkelt dra ner till Götet i sommar som vanligt ist ;) Najjs najjs! Sen väntar jag ju självklart på lite besök här också...

Igår förresten, då ni knackade det på dörrn och där stod det en karl med blommor i hand, shit tänkte jag, de levereras till dörrn numera... men nej, det var bara blommorna jag fick... ;P Tack mamsen






underbart, finns ingen bättre present än blommor =)

Efter det kom Matte och Gustav och hälsade på, jepp det var en toppendag!

Puss och Kram, Kex & Banan!


Kommentarer
Postat av: Zäde

Vilka fina blommor:) Hur va spinningen förresten? Har heller aldrig prövat, men tänkt göra det länge.. Fast jag tror verkligen det är skiiiittråkigt;)

2010-04-28 @ 00:43:57
Postat av: mamma

Synd att du inte fotade blomsterkillen ;-)

2010-04-29 @ 11:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0