skön dag

vaknade imorse efter capsen och kände mig oförskämt pigg. måste va den tidiga sänggången och en god natts sömn (med visst avbrott när julia ringde för hon glömt nyckeln).
blev en tur till rumpan för att röja lite och hämta pluggböckerna, sen ett par timmars plugg i solen utanför skolan innan jag drog iväg t gymet. så skönt att äntligen börja få rutin på det igen =) kunde pricka av 4e dagen för denna vecka! =)
dagen fortsatte i goda vänners lag med grill hos pigghelin. d va nice. sen var vi in till honom en stund, första gången jag var där faktiskt, trots att jag känt killen i 2 år nu! bara vart inne hos hans andra grannar. shit ja, vad tiden går fort. nu blir d suss... ladda för ytterligare en dags plugg och lite träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0