Dagens Johansson/Nordman

Efter några dagar semester med hjärnan i OFF-mode, ska jag snart bege mig hemåt igen, mot kylan och bort från snön. Den ekvationen går inte riktigt ihop och jag önskar att Vänerkanonerna söker sig uppåt Karlstad. Mer snö åt folket!

Valle går just nu och predikar över allt från snabbmakaroner till preventivmedel. Han har en himla massa att säga, kanske skulle anmäla honom till nya Fråga Olle.

Var ute med hunden förut. Lite besviken blev jag allt på henne när hon vägrade ge mig (läs lillebror) chansen att använda de nya bajspåsarna med dödskallar på. Kunde ju givit lite nöje till hela proceduren; dels att se Samuels äckel-dans när ham plockar upp skiten och dels att se den i lyxförpackning. Min förfrusna lillebror kunde ju fått värma händerna på köpet. Men icke. Nu pryder de oanvända(!!) påsarna kylskåpsdörren i väntan på bättre tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0