Haleluja

Julia spelar en underbar låt nu och jag ligger bara här i min säng och myser =)

Alla Hjärtans Dag idag, så dagen till ära hade vi middag här hemma, jag, Julia, Malin och Matte.. OCH vilken smaskig middag sen. Tacos såklart, bakismat =P Skönt väder idag också, alldeles perfekt för en liten promenad.

Igår var det planerat för utgång och med utgång kommer dem obligatoriska förförfesten, vilken föll på våran lott. Men denna förförfesten tappade snabbt ett för och vi stannade kvar hela kvällen tills vi styrde siktet mot stan, där vi möttes av en lång kö och en vakt som sa att vi inte skulle komma in. Så istället begav vi oss mot Elaines & C:o där det var födelsedagsfest även denna helg. Hade allt velat ut på krogen men det blev inte så tokigt ändå.

Kommer bli en hektisk vecka det här, massa som ska göras och fixas med men ingen tid. Det ordnar sig ju i slutändan ändå, det gör det alltid. På ett eller annat sätt. En sak vet jag redan nu; Det kommer bli en himla bra vecka det här =)

Kommentarer
Postat av: Zäde

Härlig inställning gumman=) Låter som du mår riktigt bra nu. Karlstad is tha shit kanske!?=)

2010-02-15 @ 08:31:03
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0