Nollephest

Nu har det dressats fint och varit glammigt. Nollephesten stod för dörren, karlstadseliten var såklart på plats för att fira alla nollor som tog det stora steget till att bli ettor. Priser delades ut och självklart ägde Joker scenen. Kvällen var kanon, var du inte där så missade du definitivt något. Var du inte där så säger jag tyvärr, det som händer på Nollephesten stannar på Nollephesten ;)
Säga kan jag dock att detta var inte slutet på denna fantastiska vinternollning. Snart kommer tackfesten som med buller och brak ska sätta the final touch och troligtvis skapa stora minnesluckor. Så kanske bäst att njuta av minnena medans man kan...


Joker, Årets Nollegrupp


Jag och min bordsherre Daniel


Malin med sin bordsherre Jesper


Jättekram till Lelle, Årets Nolla (kolla vad glad Mahyar är)


Ida var så glad så


Grabbarna grus


Julia och Patrick


Mirja och Gurra G


Bob och Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0