Night time; Waikiki Beach

Har som vanligt glömt att blåsa håret innan Malin lagt sig så det blir väl till att återigen gå och lägga sig med blött hår och se ut som man fastnat i elvispen när man vaknar. Har ni tänkt på förresten vad dåligt man sover är håret är blött... eller är det kanske bara jag?!
Iofs skulle jag säkert kunna blåsa det nu utan att Malin skulle vakna, den skulle väl inte ens vakna om Japanerna gjorde en andra attack mot Pearl Harbour...
Speaking of PH..; Tror bestämt att Malin och jag varit runt på varenda militäranläggning på den här ön, med standardfrasen "Sorry, we're totally lost, we were going to..." Egentligen ville vi ju såklart bara spana in grabbarna i uniform ;) Har till och med sett vakterna som patrullerar kring "slottet" här i grannkvarteret.
Upplevelserna under dagen har varit många; besökt otaliga stränder, sett otroliga vyer men en sak som nog satt de djupaste spåren var nog toaletterna utan varken dörr eller papper. Ja, eller naturen med andra ord, fast nu var ju detta varken ute eller i naturen. Haha, nä, vad snackar jag för goja, nu är det nog bäst att krypa till kojs. Nightie

...och här skulle det då vara en fin strandbild men ocke sa nicke, den ville inte det nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0