Tårta på tårta

Idag fyller världens bästa mormor år och det har firats med kalas och tårta =P Namnamnam, verkligen världens bästaste mormor på allt. Jag och Samuel blev bjudna på mat också. Eftersom mormor redan fått sin present, en biljett till Ladies Night, så fick det bli en bukett blommor och trevligt sällskap till födelsedagsbarnet istället. Förhoppningsvis kan jag också följa med på spektaklet i oktober =)

Imorrn fyller ju Petra år också. 20 år, det är stort det :D Passar på att gratulera redan nu! Imorrn blir det till att åka till Uddevalla och säga grattis på riktigt! =)

Var och plockade jordgubbar igår, så gott gott gott. Synd bara att det ska klia så förbaskat på händerna! Sen hittade jag några kort på mig själv i mormors plånbok. Måste säga att jag var en fantastiskt söt bebis ;) Hehe, det fick min syster höra till leda sen ;P

Back to telly now, frälst brorsorna med SATC och nu ska jag runda av kvällen men 2½ men :)

Glömde ju säga att Blå Faran fått ny vindruta idag :D Mot ombesiktning sen är vi ute på vägarna igen!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0